counter create hit

مطالب مرتبط:
«دوربین سرزده پلیس» چیست؟+عکس

«دوربین سرزده پلیس» چیست؟+عکس

به گزارش جهان نیوز، معاونت اجتماعی ناجا در جهت خدمات دهی بیشتر به مردم ایران با طرحی جدید به نام « دوربین سرزده پلیس»  سعی دارد با ارتباط مستقیم با اقشار مختلف مردم بیشتر با مشکلات آنان آشنا شود. نیروی انتظامی با توجه به ماهیت مأموریت های خود ارتباط مستقیمی با اقشار م ...

ناکارآمدی سیستماتیک در بحران

فرارو- بعد از دوره طولانی که اکثریت شورای شهر و شهرداری تهران در دست اصولگرایان بود در انتخابات امسال، لیست اصلاح‌طلبان تمام کرسی‌های شورا را به خود اختصاص داد و محمد علی نجفی را به عنوان یکی از مدیران با سابقه اصلاح‌طلب به عنو ...

شهرداری؛ دوربین نصب نشود طرح ترافیک جدید اجرا نمی شود

شهرداری؛ دوربین نصب نشود طرح ترافیک جدید اجرا نمی شود

رییس پلیس راهور تهران با اشاره به اینکه تا کنون هیچ دوربینی ...

آتش سوزی در تئاتر شهر، مصدوم نداشت

خبرگزاری ایلنا: سرکلانتر هشتم پلیس تهران بزرگ اعلام کرد: آتش سوزی تئاتر شهر مصدومی نداشت. سرهنگ محمد جلینی درباره این خبر گفت: در این حریق فقط یک نفر از کارمندان مرد تئاتر شهر که ۲۸ ساله بوده به علت مبتلا به آسم دچار خفگی شد که عوامل اورژانس در محل ...

مرگ مشکوک دختر13ساله در حضور خواهر6ساله اش/ والدین او جدا شده بودند

سرهنگ دوم رضا میرزایی رییس کلانتری ۱۶۲ فشم دقایقی قبل درباره این خبر گفت: ساعتی قبل ماموران کلانتری در جریان فوت مشکوک دختری ۱۳ ساله در ویلایی در فشم قرار گرفتند. او با اشاره به اینکه پدر و مادر این دختر از هم طلاق گرفته بودند، تصریح کرد: پدر دختر در اظه ...

آغاز فرصت مجدد ثبت نام در کنکور ارشد ۹۷

آغاز فرصت مجدد ثبت نام در کنکور ارشد ۹۷

شیوع پدیده نامبارک

شیوع پدیده نامبارک "کودکان کار مجازی"

به گزارش جهان نیوز به نقل از تسنیم، تصور ما از "کودک کار" خردسالانی هستند که در کارگاه ها یا سر چهارراهها مشغول به کار یا دستفروشی هستند، باید گفت که کنار این دسته، "کودکان کار" دیگری وجود دارند که در "فضای مجازی" (به خصوص در اینستاگرام) به اجبار و در جهت سودآوری ...

راز مصدومیت دختر ۱۴ ساله در بزرگراه امام علی

راز مصدومیت دختر ۱۴ ساله در بزرگراه امام علی

فرمانداری آب پاکی را روی دست شهرداری ریخت

فرمانداری آب پاکی را روی دست شهرداری ریخت

شگرد منحصر به فرد فیوج ها در سرقت طلاهای زنان +عکس

شگرد منحصر به فرد فیوج ها در سرقت طلاهای زنان +عکس

به گزارش مشرق، در ادامه سلسله اقدامات پلیسی پلیس آگاهی در کنترل نامحسوس مجرمین سابقه دار و حرفه ای، کارآگاهان پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ اطلاع پیدا ...

دیدار پدر با پسر بعد از ۳۵ سال فراق +عکس

دیدار پدر با پسر بعد از ۳۵ سال فراق +عکس

تحقیر وزیر خارجه آمریکا در لبنان + ویدئو

آمریکا18:55 17.02.2018دریافت لینک کوتاه10وزیر خارجه آمریکا طی دیدار از مقامات ارشد لبنان، در یک مورد نادر، عملا تحقیر شد.به گزارش اسپوتنیک به نقل از تسنیم، سفر هفته گذشته رکس تیلرسون به لبنان و د ...

حادثه برخورد قطار با خودرو در مراکش

حادثه برخورد قطار با خودرو در مراکش

سرعت اینترنت 5G چهارده برابر 4G میباشد

سرعت اینترنت 5G چهارده برابر 4G میباشد

سرعت اینترنت ۵G آزمون اتصال ۵G جدیدی توسط شرکت فنلاندی Kauppalehti و اپراتور وایرلس Elisa صورت گرفته است که نشان می دهد فناوری ۵G نسبت به ۴G lte در مصرف واقعی ۱۴ برابر سریع تر عمل می کند. سرع ...

‍ علت تلفات کبوتران اسلام آبادغرب مشخص شد

‍ علت تلفات کبوتران اسلام آبادغرب مشخص شد

مالکیت خصوصی از اتوبوس به رانندگان در واگذاری است/به دلیل خستگی هزینه های سنگین تعمیر و نگهداری

مالکیت اتوبوس های خصوصی به رانندگان در حال واگذاری است/به دلیل فرسودگی هزینه نگهداری سنگین است

پس از برگزاری تجارت در صبح یک گروه از رانندگان بخش خصوصی واحد پلیس اتوبوسرانی تهران و حومه در مقابل ساختمان وزارت کشور معاون عملیات این شرکت در مورد خواسته های راهپیمایان ، نظرات است. بهروز نوروزی (معاون عملیات شرکت اتوبوسرانی تهران و حومه) در گفت و گو با خبرنگار خصوص تجمع صبح یک گروه از رانندگان شرکت در مقابل ساختمان وزارت کشور گفت: به دنبال تاسیس جامعه صنفی ، مسئولان مربوطه در واحد پلیس واقعی شرح محل وزارت کشور است. گفت: یکی از خواسته های تظاهر کنندگان سند انتقال مالکیت از اتوبوس است. حقیقت این است که در سال ۸۵ با اجرای سیاست خصوصی سازی در شرکت واحد ، ۱۶ شرکت خصوصی و با کسب مجوز از شورای شهر و شورای وزیران واجد شرایط به اجرا در ناوگان اتوبوس شهری. وی ادامه داد: همان زمان, این شرکت ها مجوز خود را از کارفرما. مشروط در قاب زمان ۱۰. بخشی از اموال تحت اختیار رانندگان نقل مکان کرد. مسئول همکاری-وحدت افزود: بر این اساس شرکت های بخش خصوصی, ۲, ۵, دانگ مالکیت هر یک دستگاه اتوبوس به رانندگان طرف قرارداد واگذار کرده است. ارجاع سال ۸۵ در ابتدا قرار بود به پایان می رسد در یک دوره ۱۰ ساله است. او ادامه داد: در همین راستا در حال حاضر چند وقتی می شود که شرکت های خصوصی طبق قراردادهای موجود، انتقال سند مالکیت به رانندگان را آغاز کرده اند اما مسئله اینجاست که برخی رانندگان خواستار انتقال مالکیت تمامی شش دانگ سند اتوبوس هستند و برای همین نسبت به وضع موجود اعتراض دارند. وی همچنین درخصوص اعتراض تجمع کنندگان امروز به پرداخت توام با تاخیر درآمد بلیت های اعتباری گفت: شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه طبق قرارداد تمامی تراکنش های مربوط به بلیت های اعتباری را به صورت روزانه به حساب بانکی شرکت های خصوصی واریز می کند و این شرکت ها پس از کسر هزینه های مربوط به خدمات تعمیرگاهی و تسهیلات پرداخت شده، هر پانزده روز یکبار مبالغی را به صورت علی الحساب به رانندگان پرداخت می کنند. برای همین در شرایط موجود مقدور نیست که این مبالغ به صورت روزانه به حساب رانندگان واریز شود. معاون بهره برداری شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه همچنین درباره ادعای دیگر تجمع کنندگان مبنی بر بالا بودن هزینه های نگهداری بخش خصوصی اتوبوس های شرکت واحد گفت: از این بابت حرف رانندگان درست است، بیشتر این اتوبوس ها در ظرف مدت ۱۰ سال گذشته به مرز استهلاک رسیده اند، برای همین اکنون هزینه های نگهداری آنها به شدت سنگین شده است. نوروزی با یادآوری اینکه سال ۸۹ آخرین باری بود که دولت به صورت یارانه ای برای به روزرسانی ناوگان اتوبوسرانی تهران اقدام کرد، افزود: تا این لحظه دولت تسهیلاتی برای به روزرسانی ناوگان موجود انجام نداده است. البته قرار است از سال آینده دولت بار دیگر برای به روزرسانی ناوگان اتوبوسرانی پایتخت اقدام کند و برای خرید هر اتوبوس جدید تا سقف ۵۰ درصد یارانه درنظر بگیرد. وی افزود: امیدواریم این اتفاق هرچه زودتر بیفتد تا بلکه از فشار مالی که اکنون متوجه رانندگان بخش خصوصی است، کاسته شود. این مقام مسئول شرکت واحد همچنین درخصوص انتقاد معترضان از کسورات جریمه گفت: در حال حاضر در سامانه های حمل و نقل شرکت واحد، برنامه زمان بندی دقیقی برای تردد اتوبوس ها وجود دارد. برای همین اکنون حتی مسافران می توانند از طریق ارسال پیامک از زمان دقیق آمدن اتوبوس مطلع شوند. وی با تاکید بر اینکه تمامی این اقدامات به منظور رفاه حال شهروندان و با الگوبرداری از کشورهای موفق در زمینه خدمات حمل و نقل شهری صورت گرفته است، ادامه داد: مدیریت مجموعه برای آنکه رانندگان را ملزم به تبعیت از برنامه زمانبندی نماید، بابت تاخیر، تخطی از سرعت مجاز و توقف های نابجا مبالغی را به عنوان جریمه درنظر گرفته است، البته مبالغ این جرائم سنگین نیست اما هدف از اعمال آن صرفا ملزم کردن رانندگان به پیروی از استاندارهای حرفه ای است. نوروزی همچنین درخصوص مشکلات بیمه ای تجمع کنندگان گفت: رانندگان بخش خصوصی مالک بخشی از وسیله حمل و نقل محسوب و در نتیجه کارگر تلقی نمی شوند، برای همین بیمه تامین اجتماعی این کارگران به صورت اختیاری پرداخت می شود. وی ادامه داد: ممکن است بابت اختیاری شدن بیمه تامین اجتماعی رانندگان بخش خصوصی، شرایط شغلی این افراد دچار تغییراتی شده باشد اما واقعیت این است که این رانندگان مشمول مقررات مربوط به بیمه تامین اجتماعی کارکنان حمل و نقل هستند و برای همین تنها بخشی از حق بیمه را پرداخته و مسئولیت پرداخت مابقی برعهده دولت است. البته در ماه های گذشته بدحسابی های دولت؛ مشکلاتی را برای این رانندگان ایجاد کرده بود خوشبختانه اکنون مدتی است این مشکل مرتفع شده است